מוקד תמיכה Help Desk
שירות תמיכה מרחוק למחשבים ושרתים
- תמיכה בתחזוקת מערכי מחשוב
- סיוע ויעוץ לאנשיIT קיימים בארגונים
- הצמדת מנהל רשת או טכנאי מחשבים לארגונים
- שליטה מרחוק על ידי תוכנות ייעודיות ותיקון תקלות
- תמיכה וטיפול בתקלות תוכנה וחומרה
- תמיכה בציוד תקשורת כולל ציודי אבטחת מידע
- תמיכה טלפונית, צ’אט, מיילים או הגעה של טכנאים לארגון
- ביצוע ביקורים יזומים באתרי הלקוחות לביקורת ובדיקות מערכי המחשוב הקיימים
- עמידה בSLA המוגדר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.
- טיפול ברמה של Tier 1 ולאחר מכן ביצוע אסקלציה והעברה ל Tier 2 או Tier 3
בחברה מצויים טכנאים הזמינים במשך 24 שעות בעבור תפעול תקלות המתאפשרות דרך תמיכה מרחוק.
החברה מספקת שירות קצה משודרג ותומך בארגונים בהם העובדים פועלים בשעות לא שגרתיות, בסופי שבוע ובמחשבים ניידים מרוחקים מהארגון.
צרו איתנו קשר לקבלת מידע וייעוץ:
פרטי קשר: