שירותי תמיכת מחשבים
שירותי תמיכת מחשבים הם חלק אינטגרלי מכל עסק או ארגון ודורשים תשומת לב וכמובן תחזוקה נכונה שתאפשר את קיום העסק.
ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך מערכות מחשוב נעשות יותר ויותר מורכבות,
ובאופן טבעי גם תקלות שונות נעשות מורכבות יותר ודורשות ידע מקצועי רב.
בעבר עסקים וארגונים שהחזיקו בכמות גדולה של מחשבים העסיקו טכנאי שיעניק שירותי מחשוב ותיקון תקלות כעובד חברה לכל דבר,
אך בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים נעזרים בחברות IT המעניקות שירותי תמיכת מחשבים ועוד מגוון שירותים נוספים כגון ייעוץ, שדרוג מערכות, כיבוי שרפות, ליווי בבחירת המערכות ועוד.
שירותי תמיכת מחשבים, איך זה עובד?
כל שהמערכות מתקדמות יותר, כך הסיכוי לתקלות גדל, אך מנגד הפתרונות לסידור התקלות הרבה יותר מגוונים וקלים ליישום.
אופציות לתמיכה בעת תקלה יכולות להיות על ידי שיחת טלפון, צ'אט, פתרון במייל, או דרך השתלטות מרחוק.
למעשה, במקום להגיע פיזית למשרדו של הלקוח פשוט ניתן להשתלט מרחוק על ידי תוכנה ייעודית ולתקן כמעט כל תקלה הקשורה לחומרה או לתוכנה. כמובן שישנם מקרים שבהם יש צורך לשלוח איש מקצועי למשרדו של הלקוח, במיוחד כאשר מדובר על תקלה גדולה שלא ניתן לסדרה מרחוק,
אך מקרים אלה הם נדירים יחסית.
נציין כי שירותים אלה הם יעילים וחסכוניים לעסק, מכיוון שהתשלום הוא חודשי וקבוע וניתן להיעזר בו ללא הגבלה.
על מה חשוב לשים דגש כאשר בוחרים חברת IT לתמיכה?
זמינות – חשוב מאוד לבדוק את זמינות החברה בקבלת מענה במקרה של תקלה. פרמטר זה הוא קריטי, משום שבמקרה של תקלה העסק מושבת לגמרי.
אפשרויות תמיכה – יש לבדוק היטב האם החברה מציעה מגוון אפשרויות לתמיכה כגון בשיחת טלפון, בצ'אט, במייל הגעה של איש טכני למשרדי הלקוח וכמובן תמיכה מרחוק על ידי תוכנות ייעודיות.
תשלום – ישנם סוגים שונים של חבילות תמיכה, ולכן מומלץ לבצע סקר שוק כדי לאמוד את המחיר. כאשר מבצעים השוואה חשוב מאוד להשוות תפוח לתפוח ולוודא כי החבילה כוללת את כל השירותים הדרושים לעסק.
שירות אישי ואדיב – כדי להתרשם מאדיבותם של העובדים, כדאי מאוד להכיר באופן אישי את האיש הטכני שאמור לטפל בתקלות שלכם ולהתרשם מסבלנותו ובאופן כללי ממתן השירות.