שירותי תמיכת מחשבים

שירותי תמיכת מחשבים

תמיכה מרחוק הוא אחד מהשירותים הנחוצים בחברות שונות, בין אם מדובר על חברות המעניקות שירותי מחשוב ותיקון תקלות, מתכנתים, טכנאים, ועוד. שירות זה ניתן על ידי בסיס רחב של רשת האינטרנט ומאפשר תקשורת ידידותית ונוחה תוך שיתוף מסכים בכל רחבי העולם, ממש מנקודה אחת אל נקודה אחרת שיכולה להיות רחוקה מאוד האחת מהשנייה. כיום ישנן חברות רבות המציעות תוכנות המותקנות במחשבים פרטיים או עסקיים המאפשרות את היכולת לשלוט מרחוק על מחשב אחר וכך לפתור תקלות שונות מבלי הצורך לצאת מהבית או מהמשרד למעבדת תיקונים, דבר החוסך לחברות ואנשים פרטיים הרבה כסף וכמובן גם זמן יקר.

עבור חברות המחזיקות מספר רב של מחשבים, שליטה מרחוק מאפשרת להן טיפול מהיר וחזרה מהירה לשגרה במקרה של תקלה, הרי עובד זקוק למחשב בשגרת יומו בכדי להעניק שירות או לעבוד עליו וכל זמן שהמחשב אינו תקין, החברה מפסידה כספים רבים. אם כך, ללא ספק מדובר בטכנולוגיה נהדרת אשר עושה פלאים בכל רחבי העולם.

הדגשים לבחירת חברה המספקת שירותי תמיכה מרחוק

שירות לקוחות אישי – רצוי לבחור בחברה אמינה המציעה טכנאים מיומנים שיכולו לפתור כל תקלה אפשרית מרחוק. השירות חייב להיות סופר מקצועי וכמובן דיסקרטי ואמין. כמו כן, המערכות חייבות להיות מאובטחות במיוחד, הרי מדובר על חדירה לפרטיות ולעיתים גם למסמכים מסווגים וסודיים.

זמינות מידית – ידוע כי מחשב תקול יכול לפגוע בשגרת היום יום, וודאי כאשר מדובר על מחשב המיועד לצורכי עבודה, ולכן חשוב מאוד לבחור בחברות המעניקות מענה מיידי, על ידי טכנאי מיומן.

חבילות מגוונות המתאימות לאופי הלקוח – כיום חברות מציעות חבילות ייעודיות ללקוחות פרטיים ועסקיים. חבילות אלה יכולות להיות תשלום חודשי קבוע ושימוש ללא הגבלה, כמו גם אפשרות לחבילות ייעודיות עבר עסקים קטנים, גדולים ואפילו עבור חברות ענק המחזיקות בכמות גדולה של מחשבים בארגון.

מחיר אטרקטיבי – אפשרות השימוש בשירות תמיכת מחשבים מרחוק היא ורסטילית, ולכן החבילות תהיינה בהתאם. חשוב לבדוק את החבילות המוצעות, כמו גם את מחירן וכמובן לבצע השוואות מחיר כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר.