פתרונות אבטחת מידע וסייבר

מערכות מידע עומדות בפני סיכונים יומיומיים המאיימים על שלמותן וביטחונן. ההגנה עליהן כוללת מספר רבדים, אבטחה פיזית של המבנה שבו נמצאות מערכות המחשב, אבטחה של מערכות החומרה והתוכנה, אבטחת רכיבי התקשורת ואבטחת המידע הנאגר בהן. מאגרי מידע רבים המשמשים יחידים, תאגידים ומדינות, מאוחסנים על גבי מחשבים בעלי גישה לאינטרנט. גם למאגר המבודל מהאינטרנט ניתן לגרום נזק באמצעות גישה ישירה. מאגרי מידע אלו כוללים מידע אישי, עסקי וביטחוני.

שלושת היעדים העיקריים של אבטחת מידע הם:

  • שלמות (integrity). הגנה מפני שינוי זדוני של המידע או השמדתו, כולל הבטחת אי התכחשות ואימות זהויות בעלי המידע.
  • סודיות (confidentiality). הגבלת גישה או חשיפה, כולל הגנה על פרטיות וזכויות קנייניות.
  • זמינות (availability). שמירה על זמינות ויעילות הגישה אל המידע בכל זמן נתון.

חלק מהיעדים מושגים באמצעות קריפטוגרפיה. אבטחת מידע משתמשת בהצפנה על רבדיה השונים כדי להסתיר את המידע מפני אילו שאינם מורשים לגשת אליו וכדי להבטיח את שלמותו ואמינותו באמצעות שיטות כמו הצפנה, חתימה דיגיטליתקוד אימות מסריםפונקציית גיבוב וכדומה. מצד שני קריפטוגרפיה עלולה להוסיף שלא במודע בעיות אם אינה מיושמת כמו שצריך תוך שימוש בפרוטוקולים תקניים שעברו ביקורת מומחים קפדנית. אבטחת מידע היא נושא רגיש עקב העובדה ששיטות האבטחה כשלו לא פעם בגלל מחדלים כמו יישום לקוי או אי הקפדה על נהלים וכללים ראויים.

  • פתרונות אבטחת מידע וסייבר

סקרי סיכונים

כיום מתקפות סייבר הפכו לנפוצות יותר ודרישות הרגולציה החריפו בהתאמה , לכן על כל ארגון להכין את עצמו ולשקף עד כמה הוא מוכן וערוך מפני מתקפות כאלה ומה חסר לו בכדי להשלים את מערך ההגנה שלו.

סקר סיכוני אבטחת מידע מתייחס לכל רמות האבטחה במסגרת התהליכים והמערכות הקיימים בארגון. החל מהתייחסות לאבטחה פיסית וכלה באבטחה של תשתיות הכוללות, מערכות הפעלה, רשתות, בסיסי נתונים, ניהול משתמשים ומתן הרשאות, תהליכי גיבוי ועוד.

במילים אחרות, הסקר בוחן את רמת אבטחת המידע הארגונית מקצה לקצה הן מבחינת תהליכים עסקיים וניהוליים, האם ישנם נהלים ומדיניות אבטחת מידע לפי הסטנדרטים המקובלים בתחום , כחלק מהתהליך נעשה מיפוי נכסי המידע הקריטיים של הארגון אשר במידה וידלפו לגורם לא מורשה, ייצרו נזקים כבדים לארגון. כמו כן חלק ניכר מהתהליך כולל סקירה טכנולוגית על המערכות הקיימות בארגון ,בדיקת ארכיטקטורה כללית של הרשת, בדיקת מערכות הפעלה מרכזיות , בחינת הגדרות בציוד אבטחת מידע פירוול ומערכות אנטי וירוס, בדיקת הקשחות לשרתים ועמדות קצה מייצגות והאם קיימת הלימה עם תקנים ורגולציה, בדיקות כלליות להגדרות בציודי תקשורת שונים כולל WI FI ועוד.. הסקר במהות שלו תשאולי ומציף את פערי אבטחת המידע הקיימים מבחינת מבנה החברה, התרבות הארגונית בהיבט אבטחת מידע, סטטוס מודעות עובדים ועוד

חברתנו מטמיעה ומתחזקת בין השאר מוצרים מהיצרנים המובילים:

Fortinet, Checkpoint, Cisco, Sophos, Symantec ,Eset,Cybonet  ועוד.

צרו איתנו קשר לקבלת מידע וייעוץ:

    פרטי קשר:

    טלפון: 09-8641000

    דוא”ל: [email protected]

    רח’ המלאכה 45, כניסה 3, אזה”ת החדש, נתניה